登录  
 加关注
查看详情
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

▂▃▅▆∑屋根裏の姬樣゛?▆▅▃▂

どんなに悲しい时も伤付かない 强さがほしいと愿うの

 
 
 

日志

 
 
关于我

本小姐乃cosplayer是也!!沉迷ACG噶2次元產物。。= =卻并非腐女也...唔好問點解..偶都唔G吖!!羅莉控、正太控、雙子控、古裝控、制服控、華麗控。。。の腦殘一隻!!

08.Feb.2009 日曜日  

2009-02-17 16:35:20|  分类: ¤〓私の鈤記簿で |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

   啊......我7號整通宵道具。。終於系決賽噶今日將我肖邦噶道具do出來了。。。。唉...道具還好吧。。= =某桃太煩了。。屎忽袡咩??無端端有話講要加d毛上去.....之前問距距又話5洗。。。d人話...距又叫我家上去..搵笨咩。。= =唉...算了。。家就加吧。。。。頂啊。。。。55555衣車..次次我最需要你噶時候。。你總是5愛我的說...我整距件嘢d毛...整到衣車貌似壞了。。= =汗啊.....我開頭林住整過我前面那塊噶口水件的。。。以家...整鬼咩....

  唉...距地又吹我了。。我羅n多嘢..行動不便的樣子...最後決定打的過省實....個司機搵笨噶。。。兜左個圈...打左32文。。= =騙錢的。。= =近排打的都大窮我了。。orz.....

    去到我立即化妝....一陣盡要趕去大夫山啊。。。。搞了大概半個幾種吧?終於搞號了。。。沒預賽咁囧。。= =今日5號走錯了。。。。終於上臺了。。。死系舞臺到噶時候..覺得好熱...哇...d燈。。照到我快融妝啦。。。ohoh..

  比完賽我地全隊大部分人一起轉移去大夫山....先搭鐵...再轉的士。。。我地就咁著住d嘢去。。。我個look太獵奇了。。我地嚇親廣大市民了。。= =。。

   唉...番禺真系太xx了。。。。。d懶的士5肯打標走的說。。。騙錢噶。。。唉..趕時間噶我地。。最後都決定屈服了。。。真系黑社會啊。。。。。漢溪長龍地鐵外面噶的士。。。不是路的啊!!!!

    系大夫山..上完路易我+瞳子+罌桃立即系後臺換路易噶衫。。哇哇。。林5到我地手腳咁快....一陣就換號曬了。。。系後臺熱死了。。又細又囧。。。。= =

   最後.....今次漫展。。我地路易系yaca羅第一。。大夫山就得個最有潛質獎。。。。路易就上左大夫山皆。。。可惜沒羅到獎啊。。。。。。哈哈。。不過算啦。。。。志在參與嘛。。。。咔咔//

   之後晚上去吃飯了。。。。哈哈...我地5知道水買左只山寨漢堡包..話全隊肖邦噶人..要一人咬一口...哈哈。。話系今次興工噶包...囧啊..個包噶味道好怪...又d生肉包感覺......發現以排d嘢好似都山寨了。。orz....今日好累啊......聽日肯定憤死了。。。。。。。

   

  评论这张
 
阅读(69)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018