登录  
 加关注
查看详情
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

▂▃▅▆∑屋根裏の姬樣゛?▆▅▃▂

どんなに悲しい时も伤付かない 强さがほしいと愿うの

 
 
 

日志

 
 
关于我

本小姐乃cosplayer是也!!沉迷ACG噶2次元產物。。= =卻并非腐女也...唔好問點解..偶都唔G吖!!羅莉控、正太控、雙子控、古裝控、制服控、華麗控。。。の腦殘一隻!!

13.Mar.2009 金曜日 dnfの破蛋  

2009-03-14 02:16:01|  分类: ¤〓私の鈤記簿で |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

    今日真系喜與悲噶結合啊......butO(∩_∩)O哈哈~ 我DNF個道具終於出世啦!!

  整左2日了。。琴晚終於正式完工。。(等據風乾都快等傻偶了- -//)今日收飾下。。。還算可以見人吧???orz..只仗有d丿的說。。。╮(╯▽╰)╭

013.Mar.2009 金曜日 dnfの破蛋 - 小韵 - ┿┿桜野家族のDreamHome┿┿

這是未收飾噶版本。。。

下面噶系已經收飾過的說!!!!

 

013.Mar.2009 金曜日 dnfの破蛋 - 小韵 - ┿┿桜野家族のDreamHome┿┿

 

013.Mar.2009 金曜日 dnfの破蛋 - 小韵 - ┿┿桜野家族のDreamHome┿┿

 

 

013.Mar.2009 金曜日 dnfの破蛋 - 小韵 - ┿┿桜野家族のDreamHome┿┿  013.Mar.2009 金曜日 dnfの破蛋 - 小韵 - ┿┿桜野家族のDreamHome┿┿

 

哈哈。。細心留意。。。個波。。個口。。有牙噶。。咔咔//(*^__^*) 嘻嘻……

(ps:上面噶圖片系用偶手機拍的說。。有d囧。。糾結下吧。。。orz)

唉....道具丿的說。。。ORZ.....都系之前懶。。。哎.....

  都是一個可遠觀而不可近看焉的物吖。。。╮(╯▽╰)╭

 今日主要系幫我剩下的未搞好的道具東東搞埋據。。畫我噶道具..哈哈我用丙烯幫我道具畫完妝了。。。O(∩_∩)O哈哈~~~記得剛剛同瞳子講噶時候。。據話據正用眼線筆幫據道具化妝中。。剛剛用丙烯幫據打完陰影。。哈哈..我覺得好搞笑啊!!》《 嗯..都搞得7788了..15號c影~~聽早起身快d搞埋套衫!!小韻加油的說!!

  唉..今日都好悲哀。。我吖市對鞋啊。。orz...5色上光油。。orz...囧

我之前上光油無落天那水。。又上得厚..無將據平放。。搞到乾左噶時候見到一噠噠一層層。。真系囧啊...之後今日上第二層。。。今次家天那水了。。。orz...貌似都系5系上得咁好。。真系囧死了....啊。。。我對鞋啊!!!!!今日買多對了。。霖主用來整阿國對的說....我思考下先。。如果以對do得靚。。就用來改吖市那對。。我將宜家吖市那對。。買罐噴漆噴紅據算了....但系。。畢竟...我以對吖市噶鞋。。上左n次色了。。。比左好多心血的說..有d不捨。。orz.....等我再思考下先。。或許就咁。。。偶母上大人話著上去都t5到啦。。。盡涂咩鬼。。= =....雖然貌似系著上去后t5清楚d一噠噠。。但系....偶..自己過5到自己那關.....o(╯□╰)o誰叫偶對吖市有愛。。。。

  哎..因為油漆。。搞到只手都有油漆了。。。汗....粘粘的感覺5舒服..用水洗不掉...我用天那水察手...= =    成日咁搞..好快去見馬克思了。。= =  下次噴漆上油前有記得帶口罩+手套比較穩陣。。。。ORZ....

 

  评论这张
 
阅读(147)| 评论(1)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018