登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

▂▃▅▆∑屋根裏の姬樣゛?▆▅▃▂

どんなに悲しい时も伤付かない 强さがほしいと愿うの

 
 
 

日志

 
 
关于我

本小姐乃cosplayer是也!!沉迷ACG噶2次元產物。。= =卻并非腐女也...唔好問點解..偶都唔G吖!!羅莉控、正太控、雙子控、古裝控、制服控、華麗控。。。の腦殘一隻!!

16.May.2009 土耀日 很囧的一天~~  

2009-05-18 13:29:23|  分类: ¤〓私の鈤記簿で |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

  oh~~簡直系噩夢啊。。。。。。

      我居然。。系2日整完3套衫....=[ ]=  實在系...太...不可思議啦....

 天啊..我肯定rp~~~~~實在整死我了....55555....邊個叫之前自己懶..搞到咁趕~~~55555....好彩趕得澈~~~很好..繼續努力!!!

  琴晚整埋d嘢..整通宵了...orz...發現以2日都沒點奮較。。。啊。。殘死了。。。。555555~~~~ 

我發現成日都系咁個我。。。每次系我趕時間噶時候。。。總會有d抓狂的狀況發生個窩~~~天啊....你成日都注意耍我噶。。。。55555555555555~~~~oh..no!!!!orz

   今日約左人地早上面交.....哇。。羅主好多野啊...- -.....唉。。。身無分文噶我...居然系個袋到...發現左20文....啊!!!實在太太太.....感動了。。。55555~~~oh..yes....可以打“摩的”了...很好....咁就可以夠地鐵站了!!!

  面交完。。我記得同約我去買dnf噶布了。。- -......11點少年坊。。。。。- -

    去到影都無隻....打比據。。。上課中.....0 [ ] 0......飛短問據.,..據話..不是約1點么???- -

  天啊...我..居然..t錯時間了....- [ ] -.....最幣噶系.....我殺千刀噶手機...居然沒電了~~~= =....好彩帶左備用電~~~但系......= =    那塊電!~~~~~~~居然系沒電的..厄....貌似...我...忘記充電了....天啊!!!!!!!!

    之後搭車過地鐵站..先去曉港穩人...比嘢我....一陣去過少年坊.....

來到曉港~~羅左人地比我噶嘢..同埋d布后~~~問路后搭298去了...- -

   有位座很好~~~~今日其實貌似有d5舒服...可能以幾日太累了吧????上車一陣后..居然...奮著了....天啊....當我醒噶時候....居然到總站了....oh..no....邊樹來的啊????落車後..問人點去少年坊...人地話一德西那邊這輛車系單行線的..回頭5經過..= = 囧rz......

 。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

 好彩最後比我發現去噶車了~~~~天啊。。。那時已經2點多了。。。。據地肯定又等到我花兒都謝了.....我手機沒電..同據地斷聯繫好耐了。。。天啊。。。點解我。。。成日都咁囧噶。。。。。555555~~~~~

   落車后。。去到少年坊m記...果然..據地已經5系度了。。。。。唉...o(╯□╰)o

去公共電話打比據。。。據話。。你到啦???我地買完布了。。。- -/////

   之後據話我g。。第幾間店。。叫我自己去買。。。- -//////

     厄.....今天真的很那個的..囧~~~~~~

 我買噶布....盡要5系自己的~~~系火星的。。。- -////////

    今日很囧~~~~好累。。。回家奮較去了。。。= =

  评论这张
 
阅读(166)| 评论(1)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018